Monday, November 28, 2022

Selena Gomez kini di KL, sempat membeli-belah di Jakarta

Secara Rawak

JAKARTA: Selena Gomez penyanyi seksi yang kedatangannya dibantah oleh Pas kini berada di Kuala Lumpur.

Beliau sampai di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) jam 8 malam tadi, disambut ratusan peminatnya.

Sabtu Selena yang menyambut ulang tahun ke-24, mengadakan persembahan di Jakarta.
Penyanyi cantik itu akan mengadakan persembahan di Stadium Melawati, Shah Alam malam ini di sebalik bantahan parti Islam, Pas kerana dikatakan mencemar kesucian bulan Syawal.

Kedatangan Selena di Jakarta, disambut hangat para penggemarnya .
Kedatangan bekas kekasih Justin Bieber itu, disambut dengan hashtag #WelcomeToIndonesiaSelena sehingga menjadi trending di jejaring sosial Twitter.

Selena juga sempat membeli-belah di mal besar ternama di ibu kota Indonesia, Grand Indonesia.

Kehadirannya berbelanja di pusat beli-belah itu sempat menyebabkan pengunjung heboh, dan gambarnya berbelanja di mal ternama Jakarta viral di media sosial.

sgg

Persembahan penyanyi kelas dunia itu mendapat sambutan hangat penonton.
Namun di balik euforia konsert berkenaan, Selena meluahkan kekecewaannya di Instagram peribadinya.

“Malam ini saya merasa benar-benar tidak asli, tidak ada hubungan antara diri saya dan muzik saya. Saya tidak pernah merasa material, pakaian atau video dapat menggambarkan saya. Saya beraksi dan takut sesuatu tidak akan terjadi,” tulis Selena di Instagramnya.

Kegelisahan hati penyanyi Slow Down ini juga tidak berhenti di sana. Ia bahkan merasa stagnan, mempertanyakan keberadaannya hingga perlu memikirkan kembali beberapa tempat di hidupnya.

Screen Shot 2016-07-25 at 11.17.37 AM

“Saya stagnan, terdiam dan tidak tinggal dengan diri saya sejenak, dan bertanya ‘apakah saya di sini dengan sepenuh hati?’ Saya selalu berkata yang sebenarnya.

Saya selalu memegang kata-kata, saya menunjukkan diri saya tapi saya perlu untuk berfikir kembali beberapa tempat dalam hidup saya secara kreatif dan personal,” tambah Selena.

Ikuti Facebook Kami

Artikel Terbaru